czy bol z lewej strony pod zebrami to musi byc trzustka

Black Milk! 3x3 butelki czarnego mleka

Temat: Czy jest to normalne?? MM
lekarstwo, ziolka, ale nic mi nie pomogly. Podobne bole mialam jak przeszlam z fazy I do Fazy II  na przelomie czerwca lipca. Czy tez tak macie?, bo nie wiem czy to jest normalne czy udac sie do lekarza. Moja mama twierdzi, ze przez ta diete rozwale sobie trzustke i zoladek, nie wiem co robic?? Pomozcie, czy ktos spotkal sie z podobnym problemem?...
Źródło: topranking.pl/1561/czy,jest,to,normalne,mm.php



Temat: Czy jest to normalne?? MM
Użytkownik "Nemi" napisał zgreszylam zjadlam malenki kawalek tortu i wypilam lampke szampana. Po tym wszytskim wieczorem czulam sie dobrze, jednak dzisiaj obudzilam sie z potwornym bolem w miejscu trzustki (po lewej stronie pod zebrami), trzyma mnie od rana, juz nie moge :( Bylam nawet w aptece po jakies lekarstwo, ziolka, ale nic mi nie pomogly. Podobne bole mialam jak przeszlam z fazy ... rozwale sobie trzustke i zoladek, nie wiem co robic?? Pomozcie, czy ktos spotkal sie z podobnym problemem? Napisz co tak naprawde jesz, moze twoje MM to np. niskokaloryczne i niskotluszczowe MM? Jaki jest twoj dzienny jadlospis? Dziwi mnie po prostu ze Twoja mama zauwazyla ze rozwalisz sobie trzustke i zoladek? Moze za malo jesz?? Na dobrze stosowanej diecie MM je sie tyle,...
Źródło: topranking.pl/1561/czy,jest,to,normalne,mm.php


Temat: Czy jest to normalne?? MM
Po tym wszytskim wieczorem czulam sie dobrze, jednak dzisiaj obudzilam sie z potwornym bolem w miejscu trzustki (po lewej stronie pod zebrami), trzyma mnie od rana, juz nie moge :( Nemi...
Źródło: topranking.pl/1561/czy,jest,to,normalne,mm.php


Temat: Co tak boli?
Witam. Czy klujacy bol w okolicy zeber po lewej stronie i do tego tzw. "odbijanie sie" po kazdym posilku  moze byc objawem nieprawidlowej pracy trzustki? Watroba, jak mi sie wydaje, jest po prawej stronie, wiec raczej odpada. Trzustka, szczerze mowiac, nie wiem dokladnie gdzie jest polozona...Wybieram sie oczywiscie do lekarza w tym tygodniu, ale moze mialby ktos jakies sugestie, co moze tak bolec? Wczoraj zlapal mnie ten bol (nasilal troche przy glebszych oddechach) bez zadnego powodu, wczesniej myslalam, ze zaszkodzilo mi cos co zjadlam. Nie jest ciagly, ale jak zlapie to ze 2...
Źródło: topranking.pl/1849/co,tak,boli.php


Temat: Co tak boli?
Femme napisał(a): Witam. Czy klujacy bol w okolicy zeber po lewej stronie i do tego tzw. "odbijanie sie" po kazdym posilku  moze byc objawem nieprawidlowej pracy trzustki? Watroba, jak mi sie wydaje, jest po prawej stronie, wiec raczej odpada. Trzustka, szczerze mowiac, nie wiem dokladnie gdzie jest polozona...Wybieram sie oczywiscie do lekarza w tym tygodniu, ale moze mialby ktos jakies sugestie, co moze tak bolec? Wczoraj zlapal mnie ten bol (nasilal troche przy glebszych oddechach) bez zadnego powodu, wczesniej myslalam, ze zaszkodzilo mi cos co zjadlam. Nie jest ciagly, ale jak zlapie to ... odpowiedzi Też miałam coś podobnego. Męczyłam się z tym okropnym bólem pare dni i wreszcie poszłam do lekarza. To była kolka jelitowa.
Źródło: topranking.pl/1849/co,tak,boli.php


Temat: Ból w okolicach trzustki / ostatnich żeber po lewej stronie
Ból zaczął się w czwartek około 20 , dzisiaj mamy niedziele i nasilał się/osłabiał ale non stop trwa.Przy każdym wdechu ból narasta im głębszy wdech tym większy ból.Byłem nawet w szpitalu...
Źródło: topranking.pl/1849/bol,w,okolicach,trzustki,ostatnich,zeber,po.php


Temat: Dziwne bóle.
rónież wzdęcia. Byłem u lekarza, zrobił badania krwii i powiedział, że nic nie widać, za miesiąc jak dalej będzie boleć zrobimy USG, mówi że to może być od odzwyczajenia się od innych posiłków. Zacząłem czytać o bólu w tej okolicy i powychodziły mi raki trzustki i inne. Sam już nie wiem, co myślicie o tych dolegliwościach? Witam ja jakis czas temu wazylem 125 kg teraz waze jakies 89 rowniez mam wzdecia i bol po prawej stronie w okolicach watroby, lekarze nic nie widzieli, na usg (przy wadze 125kg) wszystko bylo powiekszone i otluszczone,...
Źródło: topranking.pl/1850/dziwne,bole.php


Temat: Ukąszenie/ugryzienie kleszcza
w gore) Bol jest bardzo nieprzyjemny (choć nie taki mocny) jakby ktos wbil mi tam dwie dlugie igly i przepuscil przez nie prąd (trzustka moze? zoladek?) Nie wiesz czy po ponad...
Źródło: topranking.pl/1851/ukaszenie,ugryzienie,kleszcza.php


Temat: Gdzie boli trzustka?
Witam, objaw ma dziwny. Od miesiaca moze troche z hakiem, boli mnie cos po lewej stronie zaraz poniżej żeber, lub na "łączeniu" z brzuchem.O różnych porach dnia.Ale potrafi mnie nad ranem obudzić, by za chwile spokój był. Doktor mówi że to z żołądkiem cos może byći dziś zrobiłem serie badań razem z USG.I mam pytanie.Czy jesli na USG pisze, że trzustka prawidłowych rozmiarów i jednorodna, tzn jest wszystko z nia OK? Martwi mnie ten ból . czy to moze nerka boleć? bo na USG mam napisane , że w NL cechy poszerzeniaUKMu?W moczu , zadnych nieprawidłowości nie ma.A wizyte u doktora to za tydz mam. A gdzieś na forum wyczytalem , że trzustka boli po lewej stroni, mimo, że na schematach jakos na środku...
Źródło: topranking.pl/1851/gdzie,boli,trzustka.php


Temat: Gdzie boli trzustka?
| objaw ma dziwny. Od miesiaca moze troche z hakiem, boli mnie cos po | lewej | stronie zaraz poniżej żeber, lub na "łączeniu" z brzuchem.O różnych | porach dnia.Ale potrafi ... USG pisze, że trzustka | prawidłowych rozmiarów i jednorodna, tzn jest wszystko z nia OK? | Martwi mnie ten ból . czy to moze nerka boleć? bo na USG mam napisane , | że w NL cechy poszerzeniaUKMu?W moczu , zadnych nieprawidłowości nie | ma.A wizyte u doktora to za tydz mam. A gdzieś na forum wyczytalem , że | trzustka boli po lewej stroni, mimo, że na schematach jakos na środku ją | widać "pod żolądkiem" moze mam wzdęcia? bo jak sobie "bąka" puszczę zdrowo :-) to mnie klócie przechodzi :-)
Źródło: topranking.pl/1851/gdzie,boli,trzustka.php


Temat: ból brzucha-lewa strona-prosze o pomoc:(
ból brzucha-lewa strona-prosze o pomoc:( od dłuzszego czasu gnebi mnie ból po lewej stronie brzucha, ciezko jest mi sprecyzowac dokladnie miejsce, czasami mam wrazenie ze podobne jest to do kolki ból podchodzi czesto pod zebra, ból ten praktycznie ciagle mi towarzyszy, w mniejszym lub wiekszym nasileniu,dodatkowo czesto pojawia mi sie nalot zóltawy lub biały na jezyku, uczucie gorzkiego samaku, mam na przemian ... porzadku, jedynie OB podwyzszone-22,prywatnie zrobiłam badania watrobowe(lekko podwyzszona bilirubina całkowita ale niewiele 1,4- podobno to nic złego), badania trzustkowe wyszło ok, dodatkowo usg jamy brzusznej wszystko dobrze-wątroba, trzustka, pecherzyk żólciowy,sledziona, pecherz...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,67754801,67754801,bol_brzucha_lewa_strona_prosze_o_pomoc_.html


Temat: Co go może boleć?
> Co może boleć z lewej strony brzucha, troche poniżej ostatniego żebra? > Serio pytam! W tym miejscu jest -mniej więcej- żołądek a troszeczką poniżej-trzustka. To,że się skarży na bóle TAM w sytuacjach dla siebie hmmm...niekorzystnych to są moim zdaniem takie bóle psychosomatyczne - buntuje się przeciwko czemuś, nawet bez zewnętrznych oznak tego buntu i od razu go żołądek napieprza no i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34708,34838927,34838927,Co_go_moze_bolec_.html


Temat: Leczenie bb, a problemy i uszkodzenie narządów
MNie coraz częściej boli z lewej strony pod żebrami przypuszcam ,że to trzustka i tu jestem pełna obaw w prawie codzień ten ból jest... A czy mierzył ktoś z was na...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,26140,105385720,105385720,Leczenie_bb_a_problemy_i_uszkodzenie_narzadow.html


Temat: Jeżeli nie borel to co?
w okolicy ostatniego zebra. Trzustke przebadano i nic...Do tej pory nie wiadomo czy ten bol byl z zoladka czy byl to bol nerwu w okolicy przepony. Ja jestem pewna, ze byl to nerwo-bol z przepony. Po kilku dniach przeszedl. Takie herxy moga trwac dlugo, jestem tego dowodem. Jeszcze tydzien temu przezywalam wlasna smierc - po dodaniu tinidazolu, ktorego ostatnio nie bralam. Dzisiaj...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,26140,57005104,57005104,Jezeli_nie_borel_to_co_.html


Temat: U HASHIMOTKÓW MOŻE WYSTĘPOWAĆ WADA TĘTNICY!!!
Witaj! Czy to schorzenie jest widoczne na zwykłym usg jamy brzusznej? Bóle brzucha z lewej strony pod żebrami męczą mnie od co najmniej 20 lat, a teorie lekarzy słyszałam już różne od "nietypowe bóle wrzodowe" (chorobę wrzodową mam od 25 lat) przez "przewlekłe zapalenie trzustki" do ostatniej diagnozy jako po prostu zespół nadwrażliwego jelita. Na pewno natomiast teraz nie mam żadnych problemów z przytyciem wręcz przeciwnie, ale jestem już w wieku kiedy hormony zaczynają ciut szwankować, a jeszcze hashi do tego, natomiast jak zaczęły się te bóle to ja naprawdę wyglądałam jak anorektyczka bo waga 53 kg wydawała mi się bardzo właściwa - ja ważyłam wówczas 47 - 48 przy wzroście 175. Tak, że chyba powinnam to sprawdzić, ale z drugiej strony tyle razy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24776,73620233,73620233,U_HASHIMOTKOW_MOZE_WYSTEPOWAC_WADA_TETNICY_.html


Temat: Rak pęcherzyka żółciowego (C23 wg ICD-10)
Mamę zdiagnozowano na C23 w styczniu br. Lekarz dawał jej od 3do6 miesięcy. W lutym tomograf wykazał liczne(ponad 20 ognisk)meta w całej wątrobie, powiększone węzły. W maju żółtaczka, zapalenie trzustki, zaprotezowano drogi żółciowe. Pod koniec czerwca mama doszła do siebie, zniknęła opuchlizna z nóg, zaczęła więcej jeść, przytyła. Pod koniec wrzesnia pojawił się ból po lewej stronie, bardzo silny, rwący tuż pod żebrami, promieniujący w stronę pleców, barku, szyi. Kolejne badanie tomograficzne wykazało tylko 4 zmiany meta - w porównaniu do lutego to olbrzymia różnica - Czy to możliwe, ze zginęły pozostałe? Martwią mnie powiększone węzły chłonne - mają od 22mm do 31 mm, woda w opłucnej lewej, zmiany wysiękowe od ogona trzustki w okolicach wnęki nerkowej i narośl miękkotkankowa na zaprotezowanych drogach żółciowych....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,37372,98731474,98731474,Rak_pecherzyka_zolciowego_C23_wg_ICD_10_.html


Temat: ból lewa strona-czy to zespół jelita wrażliwego?
ból lewa strona-czy to zespół jelita wrażliwego? od dłuzszego czasu gnebi mnie ból po lewej stronie brzucha, ciezko jest mi sprecyzowac dokladnie miejsce, czasami mam wrazenie ze podobne jest to do kolki ból podchodzi czesto pod zebra, ból ten praktycznie ciagle mi towarzyszy, w mniejszym lub wiekszym nasileniu,dodatkowo czesto pojawia mi sie nalot zóltawy lub biały na jezyku, uczucie gorzkiego samaku, mam ... wyszła w porzadku, jedynie OB podwyzszone-22,prywatnie zrobiłam badania watrobowe(lekko podwyzszona bilirubina całkowita ale niewiele 1,4- podobno to nic złego), badania trzustkowe wyszło ok, dodatkowo usg jamy brzusznej wszystko dobrze-wątroba, trzustka, pecherzyk...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,13008,67765057,67765057,bol_lewa_strona_czy_to_zespol_jelita_wrazliwego_.html


Temat: bóle nadbrzusza
bóle nadbrzusza Chciałabym się Was zapytać o zdanie w sprawie badań krwi w kierunku trzuski i wątroby. OD grudnia odczuwałam "kłucie" napierw z prawej strony pod żebrami potem takie dziwne pieczenie z lewej strony nadbrzusza. Brałam sylimarol i te bóle z prawej stony minęły ale ciągle czuje pieczenie, drętwienie w lewej górnej częsci brzucha. Zrobiłam dwa dni temu morfologię (wszystko w normie, odrobine za mało bazocytów i neutrocytów)próby wątrobowe - wyszły świetnie:AST20(norma do 60)ALT29 (norma do 66)bilirubina całkowita 0.2 (norma 0.17 - 1.3) bialko całkowite 7.3 ( norma 6.3 - 8.2)i na trzustkę ... trzustkę np amylazę czy te które zrobiłam są wystarczające? Poza tym pieczeniem w lewym nadbrzuszu nie mam innych dolegliwości zero wymiotów, nie mam biegunki.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,106517590,106517590,bole_nadbrzusza.html


Temat: Ból pod lewym zebrem (tylko przy chodzeniu)
Witajcie!!! Piszę bo mam podobny problem, nie jest identyczny ale ma wiele wspólnego. Od jakiegoś czasu z przerwami boli mnie coś po lewej stronie pod żebrami i promieniuje aż do pleców. Boli cały czas, oprócz nocy.... Ból nie jest zależny od tego co i ile zjem. Dodam, że 16 czerwca tego roku miałam laparoskopowo usuwany pęcherzyk żółciowy z powodow złogów. Miałam robioną kilka razy morfologię, mocz USG brzucha, enzymy trzustkowe, ASPAT, ALAT. Wszystko bez zastrzeżeń, a mnie ciągle boli. Lekarz stwierdził , że to zespół jelita wrażliwego. Fakt mam problemy z nerwami, ale z tym jelitem to mam wątpliwości, chociaż z drugiej strony nie jesetm lekarzem aby oceniać jego diagnoze.... Bardzo się denerwuje, bo biorąc duspatalin retard nic nie jest lepiej, a ja wymyślam...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,81496282,81496282,Bol_pod_lewym_zebrem_tylko_przy_chodzeniu_.html


Temat: żołądek czy trzustka
żołądek czy trzustka boli mnie cały lewy bok .promieniuje do pleców.mialam robioną gastroskopię i mam przekrwioną błonę śluzową badanie miałam w maju. teraz mam straszne bóle pod żebrem do mostka mdłości .przechodzi jak coś zjem ale tylko na chwile. i ten bol promieniujący pleców od lewej do prawej strony.amylaza we krwi 40u/l.poradzcie proszę .lekarz dopiero we wtorek.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,87869193,87869193,zoladek_czy_trzustka.html


Temat: wedrujący ból :((((
ja jestem 3 lata po usunięciu pęcherzyka żółciowego i odczuwam bóle po prawej stronie pod żebrami takie jak przy kamicy żółciowej, dokladnie czuję tak jakby tam był jakis kamyk :-( badania krwi mam idealne, usg nicnie wykazalo, a rok temu bolało mnie po lewej stronie w podobny sposób !Martwie sie okropnie czy nie mam kamicy przewodów żólc a moze i zapalenie trzustki...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,59207514,59207514,wedrujacy_bol_.html


Temat: ból po lewej stronie brzucha prosze o pomoc:(
ból po lewej stronie brzucha prosze o pomoc:( od dłuzszego czasu gnebi mnie ból po lewej stronie brzucha, ciezko jest mi sprecyzowac dokladnie miejsce, czasami mam wrazenie ze podobne jest to do kolki ból podchodzi czesto pod zebra, ból ten praktycznie ciagle mi towarzyszy, w mniejszym lub wiekszym nasileniu,dodatkowo czesto pojawia mi sie nalot zóltawy lub biały na jezyku, uczucie gorzkiego samaku, ... krwi wyszła w porzadku, jedynie OB podwyzszone-22,prywatnie zrobiłam badania watrobowe(lekko podwyzszona bilirubina całkowita ale niewiele 1,4- podobno to nic złego), badania trzustkowe wyszło ok, dodatkowo usg jamy brzusznej wszystko dobrze-wątroba, trzustka,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,67754472,67754472,bol_po_lewej_stronie_brzucha_prosze_o_pomoc_.html


Temat: rwa kulszowa
witam...weszlam na ten temat,bo mnie tez od tygodnia boli raz po lewej ,a następnie po prawej stronie pleców nisko gdzie sa nerki ,ale ból promieniuje aż pod żebra , w tedy wydaje mi sie że boli mnie wątroba ,albo po lewej trzustka ..moje pytanie ..czy ten ostry ból może być od rwy kulszowej albo od korzonkow ..do lekarza idę dopiero po Nowym...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,54565018,54565018,rwa_kulszowa.html


Temat: Ból pod żebrami....
Ból pod żebrami.... ...kłujący,napadowy,z lewej strony,pod żebrami.Robiłam usg,wszystko o.k (oprócz kamienia w woreczku).Bóle są krótkotrwałe,ale dokuczliwe ki diabeł? może ktoś ma pomysł co to może być?Badania trzustki też w porządku.Czy to...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,62803462,62803462,Bol_pod_zebrami_.html


Temat: Zgrubienie na trzustce
Zgrubienie na trzustce Moja tesciowa od okolo roku cierpi na dotkliwy bol pod zebrami po lewej stronie. Na wiosne tego roku miala zrobione wszytkie mozliwe badania lacznie z tomografia komputerowa i nie znaleziono przyczyny jej dolegliwosci. W ostatnich dniach przeprowadzono jej powtorne badania i znaleziono zgrubienie na trzustce. Co to moze oznaczac? Dziekuje i serdecznie pozdrawiam, Marylka
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,4090610,4090610,Zgrubienie_na_trzustce.html


Temat: Ból pod żebrami!!!
Po lewej pod żebrami jest śledziona ale czy ona może aż tak boleć ? Może od jakiegos urazu. Sprawdź czy nie są to bóle od kregosłupa, tamtędy przebiegaja bowiem nerwy miedzyżebrowe (opasające,okalajace ) - niestety nie znam fachowych nazw. Jednak wzdęcia,niestrawności i odbijania mogą wskazywać na trzustkę lub na jelito grube nadwrażliwe. Ja mam coś podobnego ale po prawej stronie od kilku...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,15521279,15521279,Bol_pod_zebrami_.html


Temat: tępy ból po prawej stronie pleców
tępy ból po prawej stronie pleców spożywam umiarkowaną ilość tłuszczów, ale gdy przesadzę, odczuwam taki tępawy ból od pleców, po prawej stronie. Czytałam o zapaleniu trzustki, ale wszystkich boli po lewej stronie pod żebrami. Zauważyłam, że czasem mam jakby niestrawione resztki jedzenia w stolcu, który ma nieprzyjemny zapach, jak nigdy dotąd. przeprasam za takie szczegóły, ale zastanawia mnie to. Czy trzustka może boleć z prawej strony? A może to coś inego, ale zupełnie nie mam pomysłu co.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,33630906,33630906,tepy_bol_po_prawej_stronie_plecow.html




 

Powered by WordPress dla [Black Milk! 3x3 butelki czarnego mleka]. Design by Free WordPress Themes.