czy Byk i Wodnik to dobre polaczenie

Black Milk! 3x3 butelki czarnego mleka

Temat: Jak zdobyc wodnika?
Wodnik i Byk woman (krowa milka) ;) z teori wynika ze to nie jest wcale najlepsze polaczenie ale zawsze mozna sprobowac w sumie wodnik nie ocenia kim jest czlowiek tylko jaki jest, to byloby bez sensu np wodnik poznaje pania byk i pyta sie "a spod jakiego znaku pani jest?" pani byk odpowiada " a jestem skromna krowka ;)" wiec wodnik mowi ... czy pozniej :) wiadomo ze przyjazn z kazda osoba mozna nawiazac :) a co do partnerstwa mozliwe ze bedzie ciezko pozatym wodnik nie lubi zwyczajnych podrywek i najlepiej bedzie jak wodnik...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,468,15351806,15351806,Jak_zdobyc_wodnika_.html



Temat: Jak zdobyc wodnika?
Ja jestem wodniczką i mój były jest bykiem. To jest odwrotna sytuacja ale takie same znaki. Moim zdaniem to złe połączenie i z tego pary szcześliwej nie bedzie. Zarówno jednemu jak i drugiemu coś przeszkadza. Wodniki to szczególne typki które chodzą własnymi drogami. Musisz uzbroic sie w cierpliwość, ale nie licz na sukces w takim połaczeniu :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,468,15351806,15351806,Jak_zdobyc_wodnika_.html


Temat: Skorpion 24.10- 22.11
... na temat partnerstwa w zodiaku!!skorpion laczy sie w pary(tak z zycia codziennego) z:lwem,koziorozcem,rakiem,bliznietami,bykiem,wodnikiem(czesto sie rozstaja)!! oczywiscie nie uwzgledniam tutaj innych planet,ktore maja takze ogromny wplyw i moga polaczyc szczesliwie niepasujace nawet...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,468,23594317,23594317,Skorpion_24_10_22_11.html


Temat: może jakaś kobieta 'byk' mi pomoze...
najlepiej pasuja do ciebi:waga,strzelec-znam kilka takich ukladow i sa naprawde dobrymi parami i malzenstwami!!dobrze moze ci sie ulozyc w zwiazku z wodnikiem- ale tu ogromna role moze odegrac przyjazn!!unikaj zwiazkow z ... o sobie znac!!-pod wzgledem temperamentu jednak,zdecydowanie bardziej pasujecie do siebie!!jesli poczujesz cos do byka,to moze was polaczyc zamilowanie do piekna ,wygod i luksusu,podobny temperament,ale trzeba bedzie czasem pojsc na kompromis!!!:_)))))pamietaj!! kazdy jest inny -sa rozne lwy,byki,wagi,dlatego dobor musi byc indywidualny!! sama wiesz...pozdrowka
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,468,34050753,34050753,moze_jakas_kobieta_byk_mi_pomoze_.html


Temat: Wróżby-jak często???
No właśnie, że niekoniecznie tragiczne. Chociaż nie jest to połączenie idealne, ze względu właśnie na to, że oba te znaki nie lubią ustępować i mają dosyć apodyktyczne charakterki :-) Kobiety-lwy to ... koleżanki z tego znaku). No a Byk z kolei dyplomatą nie jest. Ja bym radziła raczej z niewielką pomocą przyjaciół zaaranżować jakieś spotkanie w kameralnym gronie, może jakieś zaproszenie na imprezkę, tak żeby był i on i Ty... Z tego co wiem, Byki bardzo lubią spotkania towarzyskie, więc może byłby w dobrym nastroju i nie strzelałby fochów. Aha - kolegowanie z Bykami to nie to samo co bycie z nimi w związku. Byki dla przyjaciół i kumpli skoczą w ogień, a dla swojej dziewczyny już jakby niekoniecznie. Moja "mądra księga" mówi, że możliwy jest udany związek Lwa i Byka, ale pod warunkiem, że któreś będzie stale gotowe do kompromisów. Zastanów się więc droga Lwico, czy chcesz pozwolić Bykowi na pokazywanie rogów? A może lepiej nieco małomówne i marzycielskie ale bardzo lojalne Ryby albo nieco szalony Wodnik?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,468,93979655,93979655,Wrozby_jak_czesto_.html


Temat: wolicie małego bliźniaka czy może byczka?
Coś o Byczku Motto: Posiadam. Charakterystyka znaku. Pierwsza dekada to 100% Byki lubią żyć wygodnie i dostatnio. Cenią piękno i rozkosze życia, namiętne, uczuciowe, zmysłowe zewnętrznie opanowane, stanowcze wręcz uparte. Druga dekada znaku, to połączenie cech Byka i Panny. Inteligentny, krytyczny i ostrożny. Lubi podróże, ma zdolności lingwistyczne. Jest ironiczny, praktyczny, zwraca uwagę na estetykę i higienę życia. Trzecia dekada znaku to Byk połączony z Koziorożcem odpowiedzialny, ostrożny, wytrzymały, pracowity oszczędny, realista, krytyczny i traktujący życie serio. Z kim najlepiej czuje się pani Byk? Bardzo dobrze z: Wodnikiem, Koziorożcem i Rybami. Dobrze z: Baranem, Rakiem i Lwem. Obojętnie z: Bykiem, Panną i Skorpionem. Źle z: Bliźniętami, Wagą i Strzelcem. Z kim najlepiej czuje się pan Byk? Bardzo dobrze z: Koziorożcem, Strzelcem i Rakiem. Dobrze z: Baranem i Lwem. Obojętnie z: Bykiem, Bliźniętami, Panną i Wodnikiem. Źle z: Wagą i Skorpionem
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,33394,35998810,35998810,wolicie_malego_blizniaka_czy_moze_byczka_.html


Temat: zaborczość w horurze.
Najpierw trzeba sobie postawic pytanie, o jaka zaborczosc tu chodzi..bardzo silne stopienie emocjonalne(skorpion) posesywnosc(byk) partner jako rozszerzenie ego(lew) wodnik zaborczy tez potrafi byc...mentalnie.. generalnie druga osoba jest postrzegana jako czesc siebie.. lwy bywaja zaborcze,skorpiony(wszelkie polaczenia plutona o osobistych,silne podkreslenie przez obecnosc planet)byk traktuje tez jak wlasnosc czasem
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11132,9258256,9258256,zaborczosc_w_horurze_.html


Temat: Jak ocenić pólseksyle i kwinkunksy?
podpisuję się pod Anahellą. kwinkunks uważam za ważny aspekt. kwinkunks jest cholernie niewygodnym układem, bo każe łączyć dwie energie, których się na zdrowy rozum nijak połączyć nie da - wystarczy popatrzeć po znakach: Baran-Panna, Byk-Strzelec, Lew-Koziorożec, Rak-Wodnik itp. A skoro się nie da połączyć, to pozostaje przerzucać się na przemian z jednej na drugą, co daje dość schizofreniczną huśtawkę. Osoby które mają...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11132,23965411,23965411,Jak_ocenic_polseksyle_i_kwinkunksy_.html


Temat: Jakie znaki potrafia kochac.
Wątek nie jest bez sensu, bo w astrologii wychodzimy od archetypów. Z połączenia tych wszystkich archetypów dopiero wyłania sie obraz konkretnej postaci, ktojuz zadnym archetypom nie odpowiada ale ma z każdego ... jestes Lwem. ) Jako spokojny Byk z silnym Lwem uważam siebie za osobę bardziej skorpioniczną niz byczą i kpię sobie z Byków ile wlezie. A maja Byki mnor, oj, mają... Polecam Ci moją metodę. Na pocieche powiem Ci, ze Lew na wysokim poziomie rozwoju bardziej przypomina Wodnika niż Lwa. I odwrotnie. Prymitywny Wodnik jest totalnie lwiasty.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11132,61578793,61578793,Jakie_znaki_potrafia_kochac_.html


Temat: Znaki zodiaku w Wielkich Arkanach?
pokazywac sie zupelnie inaczej. Chetniej lacze karty Tarota z energia planet. Dla mnie karta Ksiezyc to polaczenie Neptuna i Ksiezyca. Rydwan - Mars, Moc, Slonce - Slonce, Gwiazda to pozytywne cechy Ksiezyca. Oczywiscie rozgraniczam wladztwo Wenus: ta z karty Kochankowie to Wenus - wladczyni Wagi a ta z Cesarzowej to polaczenie Wenus, wladczyni Byka i kobiecego archetypu Ksiezyca. Pustelnik - Saturn. Nic...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20935,36934516,36934516,Znaki_zodiaku_w_Wielkich_Arkanach_.html


Temat: Znaki zodiaku naszych partnerów
w końcu moge przeczytać o połączeniu wodnika z bykiem.... hmmm nie ma tego złego.... ale po 8 latach małżeństwa moge powiedizeć, że ja jako wodnik bardzo często ustępuje... ale nie potrafię się na niego za to złościć... wiem na pewno że w takim porozumieniu mozemy przeżyć jeszcze nie jedną miłą chwilkę... choć kwiatki to sobie kupuje sama ;D niestety... romantyczny wodnik i tak bardzo myślący realistycznie byk hmmmm ale w skali do 10 oceniam nas na 8 ( te pozostałe dwa muszę zostawić, bo nie wierze, że znajdzie się facet ideał) pozdrawiam typowe...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12264,17053681,17053681,Znaki_zodiaku_naszych_partnerow.html


Temat: Znaki zodiaku naszych partnerów
najlepiej wychodzą połączenia w ramach jednego zywiołu; Ziemia z Ziemią (Koziorozec, Panna, Byk) Ogień+ogień (Baran,Strzelec,Lew) Woda+Woda (Ryby,Rak,Skorpion) Powietrze+Powietrze (Wodnik,Bliźnieta,Waga) No , ale jak nałożymy do tego ascendenty = macie wyobrażenie jakie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12264,17053681,17053681,Znaki_zodiaku_naszych_partnerow.html


Temat: Zodiak - nowy cykl dziecinki.
Zodiak - nowy cykl dziecinki. Najpierw szybki podzial administracyjny. Kompletny skrot to 7z2lpP* co nastepuje zwierzeta: Baran-Aries Byk-Taurus Rak-Cancer Lew-Leo Skorpion-Scorpio Koziorozec-Capricorn Ryby-Piesces ludzie: Blizniaki-Gemini Panna-Virgo osobna kategoria wagowa Wodnik-Aquarius oraz ... w pierwszej kolejnosci od BARAN/ARIES mozliwe skladnie dodatnie: bar ran ba,ran barAn arIes arieS rymuje sie z pies polaczenie jezykowe polsko/angielskie daje nam BARANARIES dobre imie dla jakiegos espano-bohatera z powiesci.pamietajmy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,44,3440014,3440014,Zodiak_nowy_cykl_dziecinki_.html


Temat: do Pani Marleny
Bardzo ladnie to nazwalas, mnie sie podoba takie okreslenie: "lustrzane". Astrolodzy uzywaja okreslenia "znaki opozycyjne". Poszczegolne pary znakow oddziela odleglosc 180 stopni, czyli aspekt zwany opozycja. Te pary to: Baran-Waga, Byk-Skorpion, Bliznieta-Strzelec, Rak-Koziorozec, Lew-Wodnik, Panna- Ryby. Znaki zodiaku to nie gwiazdozbiory, tylko symboliczne odcinki rownie symbolicznego kola, zwanego ekliptyka. Mozesz to sobie narysowac: Na kole poznaznaczaj kreski jak na zegarze. Wpisz znaki ... nie wynika, ale jezeli popatrzec na polaczenia miedzy nimi zobaczysz, kosmiczna harmonie: Mozesz polaczyc kreskami znaki: Barana, Lwa i Strzelca. Narysuje Ci sie wielki trygon zywiolu ognia, ktory odpowiada za dzialanie. Jezeli polaczysz Byka, Panne i Koziorozca to bedzie to wielki trygon zywiolu ziemi - odpowiada on za posiadanie, przetwarzanie materii. Bliznieta, Waga i Wodnik stworza trojkat z zywiołu powietrza, odpowiedzialnym za umysl, wymiane mysli zas Rak, Skorpion i Ryby to zywiol Wody symbolizujacym emocje. Podobnie mozesz sobie polaczyc znaki w kwadraty: Baran, Rak, Waga i Koziorozec utworza krzyz kardynalny. Ludzi z tych znakow cechuje duza determinacja. Symbolicznie sa to znaki, ktorymi zaczynaja sie pory roku. Byk, Lew, Skorpion i Wodnik tworza krzyz staly. Ludzie z zaznaczonymi znakami w horoskopie cechuje wieksza stalosc, niz ... osobistego, bo mozna miec ladnie rozlozone zywioly i jakosci (krzyze) i czlowiek mimo ze spod Byka nie bedzie uparty:) A czasem jest tak, ze pozornie lekliwy Raczek bedzie mial planety osobiste...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,681,25490275,25490275,do_Pani_Marleny.html


Temat: Byk 22.04- 21.05
Byk 21.04- 21.05 rowniez jestem wodnikiem i przyjaznier sie od 12 lat z bykiem połączenie jest idealne moim zdaniem
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,468,23613273,23613273,Byk_22_04_21_05.html


Temat: Jaki jest facet BYK w uczuciach?
Pisz mi wiecej!:) Uwielbiam czytac takie sielsko anielskie opisy:)) BTW nie wierze tylko w prawdziwosc tego co napisalas na temat polaczenia byka z wodnikiem. Te znaki nie pasuja do siebie
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,468,44810405,44810405,Jaki_jest_facet_BYK_w_uczuciach_.html


Temat: Kobieta / znak Byk
Jestem astrologiem i moge ci poradzic: Horoskopy typu "Pani Byk + Pan Wodnik" czytaj tylko dla rozrywki. One mowia o archetypach danych znakow, a nie o poszczegolnych ludziach. Archetypy mamy tylko ... stwierdzenie ze ktos jest takim, a ktos innym znakiem nie jest miarodajne. Pewnie poczytales sobie ze uklad Byk + Wodnik to zly uklad. Teoretycznie tak, ale tylko teoretycznie. Niewykluczone, ze w synastrii macie uklady niwelujace nieharmonijnosc polaczenia Byk->Wodnik. Mysle, ze Twoj zwiazek jest nie dosc zaawansowany by wydawac kase na wizyte u profesjonalnego astrologa (to droga rzecz, zwlaszcza ze trzeba robic 2...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,26498243,26498243,Kobieta_znak_Byk.html


Temat: jazda samochodem - w horoskopie
refleksem, ideał to chyba byłby Merk w Koziorożcu z harmonijnym aspektem Urana. Niekorzystne są połączenia, nawet harmonijne, Merkurego i Marsa z Neptunem. Także twarde aspekty Mars-Uran. Wszystko powyższe dotyczy również tranzytów. ... Bliźnięta, a dalej, wg kolejności: Byki, Ryby, Panny, Raki, Wodniki, Barany, Lwy, Wagi, Strzelce, Skorpiony i na końcu Koziorożce. Ciekawe jest to, że na obu końcach listy pojawiają się znaki opozycyjne - 1 i 2 to Bliźnięta i Byki, a 10 i 11 to Strzelce i Skorpiony.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11132,17932647,17932647,jazda_samochodem_w_horoskopie.html


Temat: jaki znak? żywioł + jakość
... odmiennosc temperamentu i konstytucji pomiedzy bykiem a strzelcem bo tutaj roznica jest na zasadzie byk: ziemia antyteza a strzelec to ogien synteza. Na zasadzie 1.TEZA - tak, ja, jestem 2. ANTYTEZA...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11132,34288533,34288533,jaki_znak_zywiol_jakosc.html


Temat: Tranzytujacy Neptun w domach
anahella napisała: > makaryna napisała: > > > ale: > > 1. polsekstyl jest harmonijny > > moim zdaniem jest nieharmonijny. Zobacz jakie zywioly laczy ze soba: > > Baran-Byk - Ogien-Ziemia > Byk-Bliznieta - Ziemia-Powietrze > Bliznieta-Rak - Powietrze-Woda > Rak-Lew - Woda-Ogien > > To sa polaczenia "nielubiacych sie" zywiolow. no niby tak... wiesz ja te moja wiedze o aspektach ... przypadku, to mi nie przeszkadza, bo Slonce w Wodniku zawsze bedzie bardziej intelektualny, oderwany od rzeczywistosci i w zasadzie nieprzesadny emocjonalnie i z takim Ksiezycem w Koziorozcu calkiem dobrze sie czuje....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11132,35422197,35422197,Tranzytujacy_Neptun_w_domach.html


Temat: Ascendent
Skorpiony, Byki, Koziorożce. Czasem na krótko pojawia się jakiś Rak czy Panna. Najlepiej czuję się z Baranami, potem z Wodnikami, a na końcu z Lwami.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11132,102983060,102983060,Ascendent.html


Temat: wszyscy wyspani?
wszyscy wyspani? BARAN (21 III - 20 IV): Pracujesz na wielkiego kaca - z duza wprawa, wydajnie, konkretnie - kieliszek i zakaska. Brawo! BYK (21 IV - 21 V): Lono rodziny. ... Ci milosci, czystej, pogodnej - wspolczesnej, ale romantycznej. KOZIOROZEC (22 XII - 20 I): Czerwone wino, teatr, kino - madre ksiegi, czytane bez mordegi. Lecz interesy - nieeeee! WODNIK (21 I - 18 II): Trzeba odpoczac. Odetchnac. Wystawic twarz do slonca lub kwarcowki. Zaczerpnac energii. Kosmos! RYBY (19 II - 20 III): Integracja. Rodziny, bliskich i znajomych. Pojednanie, polaczenie, przebaczenie. Zmartwychwstanie. Przemienienie!...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,14420,11628176,11628176,wszyscy_wyspani_.html


Temat: Starania sierpniowe-jesien nas zastala:)
Skorpionem, Koziorożcem i Wodnikiem.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,586,51080382,51080382,Starania_sierpniowe_jesien_nas_zastala_.html


Temat: komu jeszcze ?
Persona szumnie zwana acze wzięła i naskrobała, co następuje: Janusz, z gory dzieki a prosiem... Janusz Pochodzenie: od imienia Jan Znaczenie: odmiana tego imienia Liczba: 5 Znaki zodiaku: Wodnik i Bli ... ale też niespokojnych i skorych do zmian, takich wiecznych wędrowców. Połączenie mocy tej liczby i legendy o Janusie, który widzi cały  wiat naokoło siebie, daje rzeczywi cie wszechstronne uzdolnienia i wielką ... obywatelami  wiata. Janusz to dobre imię dla znaków ruchliwych i nastawionych na zmiany - a takimi są przede wszystkim Wodnik, Strzelec i Bli nięta. Pasuje też to imię do wszystkowiedzącej Panny ... lekkomy lny. Dla Byka, Koziorożca, Raka i Ryb warto poszukać imion bardziej statecznych.
Źródło: topranking.pl/1173/komu,jeszcze.php


Temat: Znaki zodiaku na znaczkach pocztowych
Znaki zodiaku na znaczkach pocztowych Pamiętacie te znaczki ze znakami zodiaku wydane kilka lat temu przez pocztę Polską? W dalszym ciągu są w obiegu znaczki z Bykiem i Rakiem. Mam Wenus ... lub mniejszym skutkiem. BARAN - biegnący baran z taranem w dłoniach - myślę, że tu symbolika jest dobrze oddana, ktoś kto z rozpędu z impetem próbuje łamać przeszkody. BYK - byk ... jest O.K. WAGA - waga pragnąca połączyć (pogodzić?) dwojga ludzi - oddane tu zostało pośrednictwo wagi, choć można by było tez wskazać na eleganckość Wagi. SKORPION - leżąca panna w kolorze ... pracującego. WODNIK - hydraulik z płaskim kluczem w ręku - całkowite nieporozumienie. Gdzie tu cechy Wodnika? Czy tak wygląda ekscentryk i wynalazca? Nawet poczta ceni sobie ten znaczek najmniej, bo tylko...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11132,33150397,33150397,Znaki_zodiaku_na_znaczkach_pocztowych.html




 

Powered by WordPress dla [Black Milk! 3x3 butelki czarnego mleka]. Design by Free WordPress Themes.